واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

پیوندهای روزانه

خوان ِ خان ِ رفسنجان ...

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۵۰ ق.ظ

پرده اول :  ترور آقای  (بهار58) و پیام امام(ره) : هاشمی زنده است چون نهضت زنده است . 


پرده دوم : چند روز پس از اغتشاشات خیابانی 18 تیر 78 ،  در خطبه های نماز جمعه : این معلومه که یک گروه کوچک نمی تواند یک جریان راهپیمایی رو و تظاهرات خیابانی رو اداره کنه ! تظاهرات خیابانی در شرایط هیجان انگیز و با حضور دشمن بسیار خطرناکه ! چون که در خیابان دروازه نداره ،در نداره، هر کسی وارد می شه ، هر کی می خواد شعار میده ، هر کی میخاد سنگ میزنه، هر کی میخواد یه حرکتی میکنه ،مگر اینکه یک انضباط آهنین باشه! یک مدیریت آهنین باشه !یک رهبریت با نفوذ باشه! یک فرمان همه رو سر جای خودشون میخکوب بکنه! چنین چیزهایی که نیست! چطور میتونه یک گروه مردم رو دعوت کنه بگه به ما بپیوندید ،بیایید تو خیابان ها، کی میاد؟ این الواتی که آمدند و این همه خسارت وارد کردند ، چون که خیابان که دروازه نداره!

پرده سوم : چند روز قبل از انتخابات تاریخی 22 خرداد 88 ، آقای  در نامه ای به رهبری : از جناب‌عالی با توجه به مقام و مسئولیت و شخصیت‌تان انتظار است برای حل این مشکل و برای رفع فتنه‌های خطرناک و خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده است، هرگونه که صلاح می‌دانید اقدام مؤثری بنمایید و مانع شعله‌ورتر شدن این آتش در جریان انتخابات و پس از آن شوید.!!!

پرده چهارم :  در سال 88 مقابل تئوری ِ فرزند آذربایجان و داماد لرستان ، لشگر کشی غیر قانونی ، توهین به تمثال امام(ره) و رهبری ، شعار انحرافی جمهوری ایرانی ، هتاکان به مقام سید الشهدا در روز عاشورا و ... سکوت اختیار کرد ...!!!!

پرده پنجم : یک روز پس از انتخابات باشکوه 24 خرداد 92 و انتخاب دکتر روحانی به ریاست جمهوری ،  : اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای انصاف داشته باشند، باید بپذیرند که ایران دموکرات‌ترین انتخابات دنیا را برگزار کرد و هیچ شبهه‌ای نمی‌توانند به آن وارد کنند. 

پرده ششم : آقای  در واکنش به انتشار نقل خاطره ای از امام توسط سایت وی : این خاطره مربوط به سال ها قبل است و مسئول سایت بدون هماهنگی اقدام به انتشار آن در این زمان نمود که اقدامی نادرست بود. به دفتر تأکید کرده ام افراد بدون هماهنگی و اطلاع قبلی از انتشار مطالب منتسب به من خودداری نمایند ...!

پی نوشت 1 : اکنون که من حاضرم، بعض نسبت‌های بی‌واقعیت به من داده می‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود؛ لهذا عرض می‌کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود، مورد تصدیق نیست مگر آن‌که صدای من یا خط و امضای من باشد، با تصدیق کارشناسان؛ یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم. ((  

پی نوشت 2 :  ...!

پی نوشت 3 : از هاشمی انقلاب فقط مجسمه اش باقی مانده است...


پی نوشت 4: این مطلب رو (مهرماه) تو  صبح قریب و افسران زده بودم ولی خب گفتیم تو وبلاگمون هم باشه بهتره ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۹
حمید احدی

نظرات  (۲)

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۰ پرنده وحشی
چیزی نمانده بود زبیر از ما اهل بیت بشه... ولی خوب!
 راستی خاطره 2014 جدید چیزی نداری!
سلامتی حاج آقا ویزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

دیدم ویژ حیفه برای ایشون نسخه ویز رو استفاده کردیم....


آقا نگید ترو خدا
دخمل بابا ناراحت میشه ها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی