واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

پیوندهای روزانه

رابطه ی توافق نهایی با " من روحانی هستم" ؟؟؟!

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ب.ظ


چند روزی ست که غالب رسانه های مجازی ومکتوب به حواشی پیش آمده پیرامون مستند " من روحانی هستم"  می پردازند . با رصد دقیق فضای بوجود آمده می توان متوجه این مساله شد که جریانی رسانه ای که زنده بودن خود را در غوغاسالاری و شانتاژ مطبوعاتی می بیند برای حیات خود دست به هرکاری می زند که نمونه بارز آن را می توان برخورد این رسانه ها با مستندی که سوابق انقلابی رئیس جمهور را تبیین کرده دید . این رسانه ها با برخورد غیر اخلاقی ِ رسانه ای عملا راه را برای ایجاد فضای نقد منصفانه مسدود می کنند .

اندیشکده آمریکایی رند در گزارشی اعلام کرد که ۵ اصل را از محتوای توافق نهایی به دست آورده است. اهمیت فوق‌العاده این گزارش از آن سوست که پیش از این نیز عینا پیش‌بینی‌هایی از این جنس عملی شده بود . و حال با نگاهی کوتاه می شود متوجه این نکته ظریف شد که اغلب رسانه ها حتی رسانه های ارزشی نیز در دام جریان رسانه ای مغرض افتاده اند و کاملا مشخص است که برای منحرف کردن اذهان از توافق نهایی هسته ای ، مسائل کلان اقتصاد مقاومتی و با بیانی بهتر کم کاری غیر قابل انکار دولتی ها در اکثر عرصه ها ،  این گونه دست به شارلاتانیزم رسانه ای می زنند .

فتامل

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۰
حمید احدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی