واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

پیوندهای روزانه

حلالم کنید ./

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ


بسم رب العشق ...

دل قصد حرم کرده ...


توفیقی باشه عازم سرزمین وحی هستم.


خلاصه 

خوبی ، بدی ، کلامی ، سخنی ، رفتاری و ... 

دیدید حلالم کنید./


دعا گویتان خواهم بود./


پ.ن: السّلام علیکِ أیّتها الصّدّیقة الشّهیدة

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۱
حمید احدی

نظرات  (۵)

زود زود
تند تند
پیشاپیش
ورود شمارو به دسته حاجیان تبریک میگم
حجکم مقبول...سعیکم مشکور :)
پاسخ:
ممنون:)
دعاگویتان بودیم
سلام حمیدآقا
التماس دعا
خوش به حالت
کربلایی بشی انشاالله
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۳۷ گمنامی بهترست....
الهی ...نظری کن بی نشان کوی تو گردم......به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند ...که برون در چه کردی که درون کعبه آیی .............................الهی العفو.....العفو....
سلام داداش خوش به حالتون,من چندسال پیش رفتم امادرست استفاده نکردم..شماسعی کن استفاده کامل روببری,برای ماهم دعاکن..حالی دلم برای شهادت گرفته...التماس دعای شهادت دارم اون موقعی که رفتی توبقیع,موقعی که چششمت به کعبه افتاد..یاعلی
خوب شد سری زدیم
محض گفتن التماس دعا
اون هم با تشدید :)
پاسخ:
ان شاالله دعاگویتان خواهم بود.

برا نشریه افسران متن فرستاده بودبد:)
رویت شدید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی