واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

پیوندهای روزانه

با قلبی اندوهناک و تنی خسته برگشتم .

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۴۲ ب.ظ


برگشتم./

با قلبی اندوهناک و تنی خسته برگشتم .

انگار همین دیروز بود که در مقابل قبر مطهر نبی اکرم (ص) سلام می دادم . السلام علیک یا رسول الله (صلی الله علیه و آله ).

انگار همین دیروز بود که در کوچه بنی هاشم قدم می زدم و به درب بسته خانه صدیقه طاهره (س) نگاه می کردم . ای وای از این روضه ی جانکاه . در وسط کوچه تو را می زدند ...........

انگار همین دیروز بود که به غربتستان بقیع وارد شدم و  اذن دخول خواستم ! و چه عاشورایی شد آنجا ! قبر مطهر چهار جگر گوشه نبی در گوشه ای از بقیع ِغمبار به خاک افتاده اند . نه گنبدی ، نه بارگاهی .......

 خاک بر دهانم ! خاک بر دهانم! خاک بر دهانم!

انگار همین دیروز بود که مُحرِم شدم تا مَحرَم شوم .

انگار همین دیروز بود که بوسه ای  دلچسب بر محل ورود فاطمه بنت اسد زدم و  در روز مولود کعبه در محل ولادت علی بن ابی طالب سلامی را نثار نجف کردم .

انگار همین دیروز بود که به کعبه ، خانه خدا ، بیت الله الحرام ، نگاه می کردم . و چقدر شیرین بود این نگاه .

پی نوشت : من وداع با کربلا و نجف و سامرا و کاظمین و مشهد الرضا را دیده ام . هیچ کدام به اندازه وداع با مدینه تلخ نبود ./ 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۶
حمید احدی

نظرات  (۲)

سلام

به به حاج آقا

یه ماچ اینور
یه ماچ اونور
دوباره یه ماچ اینور


اول سوغاتی ما کو؟!!!

میدونی که حلال کردن من بستگی به سوغاتی داره و بدون حلال کردن اصن همه زیارتت رو هواس؟
پاسخ:
علیکم السلام

ینی میخوای مارو بکشونی اصفهان؟
نه خسته :)
و مطمئناً از بردنتون به بالای غار حراء و مسجد شیعیان معذور دانستن خودشون رو مدیران کاروان
حالا حالاها مونده
صبر کنید ماه رمضان بیاد
تلویزیون سحر بیت الله الحرام رو نشون بده
اون موقع تازه میاد دستتون که ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی