واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

پیوندهای روزانه

5 سال پیش ...

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۲۴ ب.ظ

5 سال پیش در چنین روزهایی شاهد عجیب ترین اتفاقات در تاریخ انقلاب بودیم . اتفاقاتی که بنظر می رسد با گذشت زمان به مرور از یادها برود و بررسی ان در بزنگاه های حساس خالی از لطف نباشد.

جنبش سبز عنوانی است که عده ای از طرفداران مهندس موسوی برای خود برگزیدند و قبل از انتخابات برای وی به تبلیغات پرداختند و بعد از آن هم برای پس گرفتم رای خود  به فرمان میر حسین به خیابانهای مرکزی تهران ریختند . فرمانی که شاید از ابتدا به دلخواه موسوی صادر شد ولی بعد از آن به دست نیروهای ضد انقلاب افتاد و عملا زمینه را برای مخالفت و شورش علیه حاکمیت فراهم کرد . نکته اصلی و غیر قابل انکار در این حوادث نقش رهبر انقلاب در مدیریت ِ فتنه گران بود . مدیریتی که باعث شد بعد از نماز جمعه تاریخی29 خرداد عملا بی اعتمادی که در بخشی از بدنه مردم بوجود آمده بود از بین برود و شاهد این بودیم بعد از آن خیابان های تهران صرفا شاهد حضور عناصر ضد انقلاب بود و یک مسئله ای که می توانست با قانونمندی و تمکین به قانون دو کاندیدای انتخابات به راحتی حل وفصل شود به یک شورش خیابانی تبدیل شد ، و در نهایت با اهانت همین جماعت ضد انقلاب به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) حضور میلیونی مردم در سراسر کشور در نهم دی طومار این جماعت برای همیشه پیچیده شد و به زباله دانی تاریخ پیوستند .

و حال 2 نکته :

1_ بعد از 5سال از آن حوادث عده ای در حال تلقین زنده بودن !!! جنبش به اصطلاح سبز دارند که بنده صحبتی در این زمینه ندارم و برداشت کاملا آزاد است ....  :))

2_با برگزاری انتخابات 24 خرداد92 و حضور 72درصدی مردم که مهر تاییدی دیگر بر سلامت انتخابات های جمهوری اسلامی  است و انتخاب دکتر روحانی ، به شورشیان ِ سال 88 فهماند که اگر در سال 88 به قانون تمکین می کردند و بجای پیمودند خیابانهای تهران راه قانون را در پیش می گرفتند چه بسا میرحسین الان رئیس جمهور ایران می بود !

و در آخر انتخاب روحانی این موضوع را ثابت کرد توده مردم با هیچ جریان و طیف سیاسی عقد اخوت نبسته است ....

فتامل

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
حمید احدی

نظرات  (۲)

حتما اطلاع رسانی کنید:

امام صادق(ع):وقتی عذاب بر بنی اسرائیل طولانی شد به درگاه خدا ناله کردند،این درحالی

بود که از 400سال عذاب 170سال مانده بود،خدا به واسطه دعای آنها ازبقیه آن صرف نظر نمود.شیعیان هم اگر مانند بنی اسرائیل به درگاه خدا دعا نمایند خداوند فرج را نزدیک خواهد فرمود،اما اگر چنین نکنند این سختی به نهایت مدتش خواهد رسید.(احیای نیمه شعبان بهترین فرصت است)

و همچنین از امام حسن مجتبی(ع) که فرمودند:بر منبرها به مردم بگوییدو به آنها امر کنید که توبه کنند و برای

فرج و تعجیل ظهور حضرت حجت(عج)دعا نمایند،و این دعا مثل نمازهای یومیه است که بر تمامی مکلفین واجب است

آنرا انجام دهند.

به نقل از مصاف بود....

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۶ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی