واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

پیوندهای روزانه

من یک افراطی ام ...

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ

وجیزه ای مختصر تقدیم به تمام افراطیون ...

من یک افراطی ام

افراطی که در 14 اسفند 59 در میتینگ میلیشیای مجاهدین خلق توسط بنی صدر خائن چماقدار خطاب میشه ...

افراطیونی که اون روز از دست شبه نظامیان منافقین کتک خوردند و مرگ بر بهشتی شنیدند ...

بهشتی هم یک افراطی بود ، چرا که برخلاف میل حضرات حرکت می کرد ...

بهشتی ، دیالمه ، رجب بیگی ، وزوایی و ... همه و همه افراطی بودند ، چون که در خط امام بودند و اسلام آمریکایی را بر ملا کردند ...

همت هم یک افراطی بود چرا که گفت : زمان بازرگان به ما برچسب #چریک زدند، زمان بنی‌صدر هم برچسب #منافق ، الان هم برچسب #خشک_مقدس و #تحجر ، هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم برچسب‌ بارانمان کردند، حالا روزی ده برچسب دشت می‌کنیم، اما بسیجیان دلسرد نمی شوند! حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند!!

در دوران به اصلاح ، اصلاحات هم به ما می گفتند  لباس شخصی ، تندرو ، متحجر و ....

باکی نیست ...

احمدی روشن هم یک افراطی بود ، چون که خط قرمزش ولایت فقیه بود ...

حال میخواهی به جلیلی رای داده باشی یا به قالیباف و یا به غرضی ...

مهم اینست که تو جزو 49و نیم درصدی هستی که به شیخ تدبیر رای ندادی ...

پس تو افراطی و بی قانون هستی ، و باید به گوشه رینگ برده شوی ...!!!

آری برادر و خواهر من اینست رسم روزگار ...

هرچقدر بیشتر خون دل بخوری ، بیشتر برچسب می خوری ...

ولی ما را چه باک از برچسب ...

والسلام

پ.ن: آرمان خواهی انسان، مستلزم صبر بر رنج هاست.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۲
حمید احدی

نظرات  (۱۱)

نه برادر تو افراطی نیستی. تو عمله استبدادی. زیرا تمامی آن تاریخی که به کمک قلم برای توجیه خودت نوشته ای، یک معنا بیش ندارد و آن "حق با قدرت است" می باشد. تو نه برای آروان عمل کرده ای و نه برای دین و نه انسانیت. تو در خدمت قدرت بوده و هستی. که صد البته و شاید به صورت افراطی آن.
پاسخ:
اگر کار برای خدا کردن رو اسمش رو میذاری عملگی ...
آره ...
من افتخار میکنم که یک عمله ام...
من یک عمله ی ولایت ام
افتخار میکنم که عمله اسلام و تشیع ام ...
عملکی برای اسلام و مسلمین بهتر از هر دریوزگی برای مجاهدینی ها و سلطنت طلبهاست... 
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۰ یکی از همین اطراف
سلام. عالی و گیرا بود....
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۳ بسیجی عاشق

سلام

عالی بود

من که مثل اون تابلو های اعلامیه ی ترحیم اونقدر روهم برچسب خوردم که دیگه جاندارم ولی بازم میچسبونن

ما از نسل همتیم

اگه صلاح بود به ما هم سر بزنید

یاعلی

سلام همسنگر
به ما دیگه سر نمیزنی؟ (

با یه داستان به روزم .....
حتماً تشریف بیار. خوشحال میشم نظر هم بدی ...
 اینم مطلع داستان .....
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

بچه ها یه لحظه ساکت

پس برنامه ی فردا اینجوری شد

شیما:هندونه

فاطمه:سیب

نیلوفر:پرتقال

مریم:شیرینی

خودم:آجیل

سارا گفت:پس من چی...؟

از نگاه بهاره خوند که

...

هیچی

همشون وضعیت سارا رو میدونستند

اینکه واسه هزینه ی خوابگاه وام گرفته

 

اینکه تموم کتاباشو ....
سلام
ممنون از احوال پرسی تون
یادم بمونه دعاگوی دوستان بعد از نمازهای ناقبولم هستم :)
هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس بی سوادها فریاد نمی زنند .....
به روزم
 به منم سری بزن
سلام

من بی سوادم!!!!!


ته خندس این چهار سالا... قبول داری؟
پاسخ:
سلام 
اخفی...


اون ک بعله
:))
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۲۴ ناصح(قاسم محمدی اصل)
سلام بر حمید آقای گل
حاجی دمت گرم، مثل همیشه خوب و گیرا و به روز صحیت می کنی...
به همه بزرگای بسیج و بزرگوارن دوست داشتنی سلام برسون...
قدر بدونید این روزها رو...
دعاگوییم،شما هم دعا بفرمایید...
یا هادی...
پاسخ:
سلام قاسم جان 
ممنون...
محتاجیم بدعا...

ما را چه باک از برچسب خوردن...

پاسخ:
:)
حاجی ما افراطی نیستیم کفتربازیم!!!!!!!!که فکر کنم تو دسته افراطی ها باشه
و به امید معراجی شدن با این افراطی بودن!!!!!!
سلام
مخلص حمیدآقای گل/ی حالی احوالی/دلمون تنگ بسیج دانشجویی شده-انشاالله که قدر بدونید

پاسخ:
سلام عزیز دل برادر ...
دل ماهم برای شما تنگ شده ...
ان شا الله فرصتی فراهم بشه تا دیداری تازه کنیم ...
سلام
منم افراطی ام؟
منم افراطی ام؟
منم افراطی ام؟

با صدای جیگر بخونید!!!!!!!!
پاسخ:
:|)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی