واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

پیوندهای روزانه

تحقیر می شویم !

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱ ب.ظ


تَحقیر می شَویم !

پرده اول : ( آذر 92) توهین بی سابقه تاریا کرونبرگ رییس هیات پارلمانی اروپا به هاشمی رفسنجانی در حاشیه دیدار این هیات با آقای هاشمی . در این دیدار پس از ورود آقای هاشمی به محل دیدار ، کرونبرگ حتی از جای خود هم بلند نشد !!!

پرده دوم : ( آذر 92) اهداء جایزه ساخاروف به محکومین فتنه 88 توسط هیات پارلمانی اروپا . در این ماجرا که در سفارت یونان اتفاق افتاد اعضای این هیات هدایای نفیسی را به نسرین ستوده و جعفر پناهی اهدا کردند . 

پرده سوم : ( اسفند 92) دیدار مخفیانه خانم کاترین اشتون با محکومین فتنه . در این دیدار اشتون با نرگس محمدی و مادر ستار بهشتی دیدار و از وضعیت حقوق بشر در ایران ابراز نگرانی نمود . 

پرده چهارم ( بهمن 93) دیدار خانم کلادیا روت نایب رییس مجلس آلمان با دکتر عارف و به زبان آوردن سخنان حیرت آمیزی از رفع حصر و انتخابات 88 و وضعیت انتخابات آینده مجلس !!!


بعد از روی کار امدن دولت اعتدال شاهد اتفاقاتی در داخل بودیم که واقعا تاسف برانگیز است . اتفاقاتی که بنظر می رسد با هدف عمل به شعار تنش زدایی می افتد ولی این چه تنش زدایی است که طرف مقابل در خاک ما ارزش ها و اعتقادات ما را تحقیر می کند ! این چه تنش زدایی است که عجوزه ای به خود جرات می دهد اینگونه لجن پراکنی کند !! این چه تنش زدایی است که به مقام رسمی مملکت توهین می شود !! ما در اینجا قصد تخطئه مذاکرات هسته ای  را نداریم ، ولی روی سخن ما این است که بس کنید خوش خیالی و فرو رفتن در ژست غرب دوستی را !! آیا نمی بینید که با وجود مذاکراتی که یک سال و نیم است به طول انجامیده ، غربی هرروز وقیح تر و آشکارا تر در امور داخلی مان دخالت می کنند !! آیا نمی بینید که هر روز پررو تر و باجسارت تر ارزش های مارا لگدمال می کنند !! در اینجا روی سخن ما به ذوب شدگان در غرب است که با خوشحالی تمام هنوز بر طبل توخالی آشتی با غرب می کوبند و چشم خود را بر روی این همه تحقیر بسته اند ! آیا ندیدید جام شیردال تقلبی شان را !! ایا ندیدید که بعد از دیدار روحانی و کامرون ، کامرون چگونه به ما حمله کرد ؟! آیا نمی بینید که چگونه دندان های خود را به حقد و غضب به هم می فشارند ؟! 

لطفا بس کنید این همه خوش باوری را !


پ.ن :خدا رو شکر  کسی مثل  نصرالله رو داره تا هرازگاهی با سخنرانیاش ، احساس عزت پیدا کنیم ...!!!


بعدا نوشت : ضد انقلاب عزیز ، لطفا در حین کامنت گذاشتن نیازی نیست شعور ، شخصیت و ادب خانوادگی تون رو به نمایش بگذارید کامنتهای هجو تایید نخواهد شد!


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۰
حمید احدی

نظرات  (۱)

نباید توهم کرد که اگر ما رییس‌جمهور آمریکا را فردی «مودب» معرفی کردیم آن‌وقت او هم دست از دشمنی می‌کشد و رفتارش دوستانه خواهد شد. به نظر نگارنده، چنین عملکردهایی از سوی برخی سیاستمداران، خوش‌خیالی و غفلت از کیدها و حیله‌های دشمن است.
اینجا زمان رجوع به کلام امیر(علیه‌السلام) است تا بدانیم نتیجه‌ی مرزبندی نکردن صریح و صحیح با دشمن چیست. امام علی(علیه‌السلام) فرمود: کسی که از دشمن غفلت کند، مکرها و حیله‌های دشمن بیدارش خواهد کرد.