واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

پیوندهای روزانه

حالی دلم گرفت .........

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ب.ظ


بعد از یک هفته ی پرتلاش ....

بعد از چند روز بیاد ماندنی ....


امروز عصر ...

حالی دلم گرفت!


همین./

پی نوشت : 25 فروردین سالروز تدفین شهید گمنام دانشگاه اراک


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
حمید احدی

نظرات  (۷)

۰۳ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۳ گمنامی بهترست...
داداش محسن...میدونی صدای بادی که میپیچید توی پلاکا دلمو چه جوری میلرزوند...دانشگاه اراک هرچی داره از داداشه...نمناکی اشکایی که اونجا ریخته شده هنوز حس میشه..داداش تو زنده ای و ما مرده...)-: 
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۷ گمنامی بهترست...

سلام داداش محسن خوبی؟دلم برات خ تنگ شده خ بیشتر از همیشه ..برای نشستن کنار قبر 4گوشه ت )-:

ارباب دلم هوای حرمت کرده ....دل است دیگر گاهی هوایی میشود...آخر یادش می رود که حتی هوای حرمت در سر داشتن هم لیاقت میخواهد...

اقاجان...بده صدقه ،"ب این گدا "،ی شبِ جمعه ،ی کرب و بلا..)-:

۰۹ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۰ میان این همه نامی ،گمنامی بهترست....

آقاجان....

میدانم که بالاخره روزی (جمعه یا سه شنبه که همه بهانه است) می آیی....

شوخی که نیست...

آخر مگر یک خوب چقدر میتواند نیاید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                                                  العجل العجل العجل...

۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۳۲ گمنامی بهترست............

چه خوب گفت شاپرک

خواستم دل بکنم ,نمی گویم نشد اتفاقا شد!
من کنده شدم
و این روزها بدون دل پرسه میزند وجودم!

الهی...دهانم پر است از حرف ها والتماس هایی که روی هم تلمبار شده...اما حیف که با دهان پر نمیشود حرف زد......

العجل شهادت....

 

۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۴۷ گمنامی بهترست..

به گمانم سریست در سه شنبه های دانشگاهم...سه شنبه هایِ شاید بارانی...سه شنبه هایی

ک چشم می دود...قلب می تپد...جسم می سوزد...سه شنبه هایی ک میخواهی نبودن ِ بودنت را

به بودن ِ بودنش بپیوندانی...در میان سه شنبه ها ب دنبال سه شنبه گم شده ات میگردی...و راستی تمام ِ دیروز "حالی دلم گرفت...."

پی نوشت:ب یاد اولین سالگرد تدفین شهیدگمنام دانشگاه اراک...

۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۵۶ گمنامی بهترست...
و راستی کاش یادم نرود لابلای  نخل بیخیالی ها ...کاش یادم نرود ک اگرچه زمان این لحظه ها گذشته اما یگانه مزارش همچنان پابرجاست و آماده تکرار آن لحظه ها....
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۲۱ گمنامی بهترست..

لحظه هاییست ک دلم می خواهد نه تنها تکرار شوند بلکه اصلا" نگذرند...لحظه هایی ک ب ساعتها بگویم بخوابید و تقویم را بگویم ورق نخورد..لحظه هایی ک در سکوت تمام بدنبال خودم میگردم...لحظاتی ک باید از دنیای بیرون بِبُرم تا

خودِ گمگشته ام باز به خود آید ....من اسم این لحظه ها رو گذاشتم:هفته سالگرد تدفین شهید 21ساله دانشگاه اراک..و اسم مکان تکرار این لحظه ها رو گذاشتم:جوار مزار فکه ای او......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی