واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

پیوندهای روزانه

دموکراسی به شرطها و شروطها و انا من شروطها

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ


در دورانی قرار داریم که عده ای خود را معیار می دانند و وقتی قاعده ی بازی برخلاف میلشان باشد زیر همه چیز می زنند ، طاقتشان طاق شده و دهان باز کرده و هرچه بیاید را نثار ملت و مملکت و قانون و الخ می کنند . عده ای هم خود را قانون می دانند ، در حقیقت تا وقتی قانون و مردم سالاری و دموکراسی خوب است که به نفع ما باشد ولی وقتی برخلاف میلشان شد ، می شود تقلب و آشوب و شکنجه و الخ .

حکایت دوستانی اند که دموکراسی را به شرطی میخواهند که خود انها از لوازم آن باشد ...

پ.ن:در سالگرد فتنه سبز قرار داریم ، 5سال پیش در چنین روزهایی فتنه و آشوب تهران را فراگرفته بود و عده ای با های و هوی و کوبیدن بر طبل تقلب سعی در ارائه جدیدترین مدل دموکراسی در دنیا  داشتند.

پ.ن2: ایضا در سالگرد انتخابات24خرداد92 قرار داریم . انتخاباتی که توسط آیت الله ِکارگزارانی ها دموکراتیک ترین انتخابات نام گرفت !!!

پ.ن3:فکر میکنم "انا من شروطها"ی تیتر مشخص شد... !

پ.ن4:درخصوص جدیدترین خاطره منتشره از کتاب حاج اقا و سد لتیان و تاسوعای 70 و بچه ها و پیشگوی چینی هم حرفها داریم ولی بماند بقیه اش !!!

پ.ن5:درباره فوتبال نگاه کردن رئیس جمهور و پوپولیسم و الخ هم واقعا دیگه حرفی نداریم!!! ولی یه حس مبهم بهم میگه این دولت اولین دولت4ساله پس از انقلابه.....

پ.ن6:برداشت آزاد ... 


عکس تزیینی ست...

برداشت نامناسب ممنوع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸
حمید احدی

نظرات  (۲)

دموکراسی یا دموقراضه..!؟
مسئله این است...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی