واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

واحه ای در این نزدیکی ...!

تالمات و تاملاتی پیرامون فرهنگ و اجتماع به همراه کمی سیاست !

پیوندهای روزانه

رونوشت به ذوب شدگان در ایالات متحده ...

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ



بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال و تدبیر!!! در این مملکت عده ای خواسته و ناخواسته در راستای عادی سازی روابط با ایالات متحده تلاش های وصف نشدنی را بکار بردند تا بالاخره مسئولین مملکتی ما نیز طعم دور یک میز نشستن با مقامات امریکا را بچشند . البته این تلاش ها از صدر دولت یعنی شخص رئیس جمهور و وزرا و مشاورین بود تا پادو های رسانه ای حضرات !!!

من حیث المجموع نتیجه ی این تلاش ها مکالمه ای دکتر روحانی با اوباما در سفر به نیویورک و نشست ظریف با کری در سازمان ملل بود که تبدیل به بمب خبری در دنیا شد که در انتها به فضاحتنامه ی ژنو منتهی شد .

حتی در برهه ای از زمان حضرات رسانه ای تجدیدنظر طلبان حذف شعار مرگ برآمریکا را در تجمعات 13 ابان و 22 بهمن خواستار شده بودند که حضور مردم و شعارهای مردم همه چیز را مشخص کرد . در کل کاملا مشخص و واضح است که عده ای در این راستا تلاش بی وقفه ای را به راه انداخته اند  تا به قول مقتدای انقلاب چهره آمریکا را بزک کنند .


یک عده سعی نکنند چهرهی آمریکا را بزک کنند، آرایش کنند، زشتیها و وحشتآفرینیها و خشونتها را از چهرهی آمریکا بزدایند در مقابل ملت ما، بهعنوان یک دولت علاقهمند، انسانْدوست معرفی کنند؛ اگر سعی هم بکنند، سعیشان بیفایده است.

(بیانات در دیدار مردم آذربایجان - 1392/11/28


نمونه های اخیر بزک کردن چهره ایالات متحده نیز در قضیه داعش نمود پیدا کرد که برخی رسانه های مغرض داخلی بر طبل مذاکره با امریکا در خصوص مقابله با داعش کوبیدند غافل از اینکه این گونه گروهک ها ساخته و پرداخته ی سیاست های امریکا و اسرائیل است .

و حال در جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه همه چیز مشخص شد و حمایت باراک اوباما از حمله به غزه بار دیگر چهره ی ضد انسانی و اسلامی ایالات متحده را نشان داد و در حقیقت طبل رسوایی ذوب شدگان در ایالات متحده بار دیگز به صدا درآمد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸
حمید احدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی